Ja tak tilbud FAQ

!OBS! Husk at JaTakPortalen ikke kan hjælpe med spørgsmål om specifikke produkter, som er reserveret igennem systemet. Tag kontakt til din lokale forretning, hvis du ønsker at ændre, afbestille eller har spørgsmål til din vare!

Kære Ja Tak kunde,

Her kommer en præsentation af "Ja tak"-processen.

Hvis nedenstående ikke er gjort korrekt, vil bestillingen ikke være registreret.

Det foregår sådan her, hvis der ønskes bestilling👇🏻:

1️⃣ Skriv f.eks. "Ja tak 1 styk" i kommentarfeltet på Facebook-opslaget👈🏻

2️⃣ Der sendes en bekræftelse direkte til dig i Facebook Messenger efter ca. 10-15 sekunder.

3️⃣ Nu er bestillingen registreret og du er klar til at kunne afhente varen i butikken 👍

Husk, hvis du ønsker varens sendt, skal du skrive det til os tilbage i den Messenger besked, du får. Prisen for fragt er 49 kr, som betales forud via vores Mobile Pay nummer 95 333 - i kommentarfeltet skriver du "Fragt" samt det nummer, du får, når du modtager beskeden. Vi skal nemlig bruge flere oplysninger fra dig.

Tjek opslaget eller kontakt butikken for at se, hvornår du kan hente varen. Vi har åbent efter aftale

Hvis du får en anden til at hente dit ”Ja tak” tilbud for dig, skal vedkommende blot oplyse dit navn eller ordrenummer